BUEGAY ARGENTINA - GAY TOURISM AND TRAVEL

miércoles, 30 de marzo de 2011

buegay - mohamed


Mohamed
Viernes 1º de abril
Medianoche

M.O.D. – Varieté Club
Balcarce 536, San Telmo
Buenos Aires, Argentina

***********************************************************
Encontrando “dormida” a la ciudad que nunca duerme, Mohamed decide despertarla y desembarca en M.O.D Variete Club con sus primeras fiestas en Buenos Aires.
Mohamed, presentará una cuidada selección de las tendencias urbanas más variadas en cuanto a DJ´s, bandas en vivo, artes visuales, performances haciendo de esto un ciclo “eclecticool”.
LINE UP
✵ Julian Santelli
✵ Maxi Aubert
DeepClass Records / 20:20 vision / Crossworld Records

✵ Antu Coimbra
(Sesiones Urbanas)

domingo, 27 de marzo de 2011

buegay - itinerario de la convencion anual de la IGLTA 2011 - fort lauderdale -

itinerario de la convencion anual de la IGLTA 2011 - fort lauderdale -

Itinerary

Tuesday, 10 May 2011
9:00am-1:00pm – Hotel Site Inspections
9:00am – Registration Desk Opens
2:15pm-3:30pm – State of the Association: updates with IGLTA President / CEO
3:45pm-5:00pm – First-Timers Orientation Meeting (New Attendees Only)
6:00pm-7:30pm – Welcome Networking Reception
8:00pm – Registration Desk Closes
Wednesday, 11 May 2011
9:00am – Registration Desk Opens
9:30am-10:30am – Opening Session
Welcome from US Department of Commerce; Mayor of Fort Lauderdale; President of the Fort Lauderdale Tourism Office
10:30am-11:45am – Educational Sessions    MORE
12:00pm-1:15pm – Networking Lunch
1:15pm-2:45pm – General Session
3:00pm-4:15pm – Educational Sessions    MORE
5:30pm-6:30pm – Founders Reception (IGLTA 10+ Years)
7:00pm-10:00pm – Opening Reception
8:00pm – Registration Desk Closes
Thursday, 12 May 2011
9:00am – Registration Desk Opens
9:30am-10:30am – General Session
10:30am-11:45am – Educational Sessions    MORE
12:00pm-1:15pm – Networking Lunch
1:15pm-2:30pm – General Session
2:45pm-5:00pm – Speed Networking Workshop
5:30pm-7:30pm – Travel Agent / Tour Operator Reception
7:00pm-8:30pm – Women’s Reception
8:00pm – Registration Desk Closes
Free Night to Explore Fort Lauderdale
Friday, 13 May 2011
9:00am – Registration Desk Opens
9:30am-10:30am – CEO Forum with Q&A featuring:
Michael Gehrisch (DMAI)
Jose Sampol (TAM Airlines)
Chuck Sullivan (Hilton Hotels)
Shannon Wentworth (Sweet)
10:45am-12:00pm – Educational Sessions    MORE
12:00pm-1:30pm – Networking Lunch
1:30pm-2:45pm – Educational Sessions    MORE
3:00pm-5:00pm – Unique Destination Showcase
Come to this small tradeshow of new and unique destinations marketing to the gay/lesbian traveler
7:30pm-12:30am – Consumer Trade Show & Festival in Wilton Manors
8:00pm – Registration Desk Closes
Saturday, 14 May 2011
9:00am – Registration Desk Opens
10:30am-12:00pm – General Session
12:00pm – Registration Desk Closes
12:00pm-1:00pm – Networking Lunch
1:00pm-3:30pm – Media Trade Show (open to all attendees)
6:00pm-7:30pm – Pre Gala Reception, Florianopolis 2012
7:30pm-10:00pm – Gala Dinner
10:00pm-1:00am – Closing Dance Party
*All events subject to change. Changes will be announced when checking-in at the registration desk.

buegay - Internatio​nal Expo & Business LGTB Puerto Vallarta 2011

La IGLTA esta orgulloso para anunciar que patrocinan de la primera exposición internacional de negocios LGTB “International Expo & Business LGTB, Puerto Vallarta” , que se llevara a cabo los días 20, 21, 22 y 23 de Noviembre 2011 con sede en el Hotel Presidente Intercontinental Resort localizado en una de las más exclusivas zonas al sur de Puerto Vallarta. Este Evento esta programado en los días antes del famoso Latín Fever Puerto Vallarta.
El objetivo de la  International Expo & Business LGTB  es el de ofrecer un foro único donde se encuentren bajo un mismo techo destacadas empresas que ya prestan servicios a la comunidad mundial LGTB así como a empresas que están interesadas en el nicho LGTB del mercado de turismo.  En esta se llevaran a cabo  intercambio de negocios nacionales e internacionales entre participantes, conferencias, exposiciones  de los diferentes segmentos de negocios así como propuestas de nuevas tendencias de negocios LGTB para Puerto Vallarta, México y el Mundo
 
Porque Usted debe participar:

• Conocer a los compradores cara a cara 
• Asegurar ventas inmediatas 
• Introducir nuevos productos 
• Crear o fortalecer una imagen 
• Crear red de distribuidores 
• Educar a los distribuidores y los consumidores 
• Llevar a cabo estudios de mercado 
• Oportunidad para poner en relieve nuevos productos para clientes y medios de comunicación  
• Negociar con personal de alta dirección
 
• Demostraciones de productos 
• Introducir nuevos programas de promoción 
• Distribución de muestras de productos 
• Generar perspectivas y prospectos
La IGLTA va estar presente durante todo el evento y va a tener un coctel para todo los miembros locales, nacionales y internacionales que participan en este evento.
 
Por mas información sobre el International Expo & Business LGTB contacta a Rubén Sandoval: rubensandovalu@gmail.com
 
 
                                                                            ----°°°°°-----
 
IGLTA is proud to announce that we will sponsor the first LGBT International business expo “International Expo & Business LGBT Puerto Vallarta” that will take place on November 20, 21, 22 and 23 of 2011 at the Presidente Intercontinental Resort located in one of the most exclusive areas of Puerto Vallarta. This will take place the days before the famous Latin Fever Festival.
 
The International Expo & Business LGTB objective is to create a unique business forum under one roof for important companies that serve the LGBT community worldwide as well as other companies interested in taking advantage of the  LGBT segment of the Tourist market  This forum is for national and international businesses. You have the posibility to have business meetings,attend  conferences and exhibitions of different segments of business and new LGBT business trends for Puerto Vallarta, Mexico and the World
 
Why should you participate:

• Meet buyers face to face 
• Obtain immediate sales 
• New introduction of products 
• Create and strengthen your image 
• Create distributors network 
• Educate distributors and clients 
• New products positioning for clients and Media   • Product Demonstrations
• New programs and promotions introduction
• Product samples distribution
• Generate new prospects
 
The IGLTA will be present on this event and we will host a coctel for all the national and international IGLTA members present at the International Expo & Business 
 
 For information about the event please contact Ruben Sandoval: rubensandovalu@gmail.com
 
 

sábado, 12 de marzo de 2011

buegay - promocion IGUAZU GRAND HTL - marzo 2011

Contacto: buegaytravel@gmail.com or +54 911 4184 8290
Prometemos contestarle su pregunta de forma inmediata sobre estas promociones y enviarle cualquier informacion adicional que Ud. requiera.
We promise to answer your enquiry promptly about these promotions and
send you any information you have requested.